horey2

WELCOME TO MY BLOG N I HOPE U HAPpy read MY story....

5/18/2011

Nilai erti sebuah Pers@h2b@t@n...

Assalammu'alaikum waramatuhllahi wabarakahtuh
dan
Salam Sejahtera
Teman-teman yang Mulia lagi Dihormati


Dalam dunia ini kita tidak punya sesiapa kecuali diri sendiri. Tetapi dalam kita bersendirian, kita beruntung kerana mempunyai seorang sahabat yang memahami kita. sama seperti aku di uitm aku ader seorang sahabat yang sentiasa memahami masalah aku,yang sentiasa berada di sisi aku time aku sedih,time aku kecewe,time aku punya masalah.
tapi....yang sedihnya aku sentiasa xda time dia sedih...maaffkan aku mira..aku bkn x nak berada kat ko time tu...tp aku betul2 ader kije...aku taw ko kecewa ngn aku,aku taw ko marah...tp maafkan aku.aku janji lepas ni aku x wat lagi ...aku hanya manusia biasa yang penuh dengan salah silap...hmmm..for ella akma tq kerana da jaga mira selama aku xda hari tu aku  sayang sangat kat ko...walaupun kiter baru knl tapi aku taw hati ko iklas untuk kwn ngn aku...walaupun hidup aku serba kekurangan..pada yantie thanks cz da banyak bg nasihat kat aku...hingga aku x lemah lagi...aku sayang korang semua...sebab korang la aku still bertahan hidup walaupun banyak benda yang aku alami dengan sum1 yang grrrrrrrr....
aku harap korang xkan pernah berubah menjadi sahabat yang terbaik untuk aku...coz aku syg kat korang lebih dari aku syang diri aku sendiri....aku x pernah harapkan benda yg mahal dari korang..aku cuma harapkan keiklasan dan kejujuran seorang sahabat, dan aku janji akan jadi seorang sahabat yang baik untuk korang ok...
.
tetapi bagaimana pula dengan seseorang yang kiter angap sahabat selalu mengkhianati kita...perh..yang ni memang aku xleh terima..tapi sahabat seperti ini yang sering aku temui lam hidup aku...selalu tikam aku dari belakang..aku ingatkan dia seorang yang baik jujur...tapi time aku senang muncul la dia..time aku susah x da pon..da la sombong...tolong la sombong ko tlg la bertempat ckit k...aku  sukar untuk berkawan.tapi bila aku da kwn ngn org tu pasti aku akan menyangi dia seperti adik aku sendiri..tapi ini ke balasan dia untuk aku...aku nak ingatkan kalau kiter ni BUDAK KAMPUNG.x payah hipokrit la nak jadi budak bandar...lau muka tu lawa sangat x pa ah...ni x..peragai cam org kaya..x faham...Aku mintak ko berubah la sebelum ko kehilangan banyak llagi kawan..tlg la......

Ni la dua dari sahabat yang sentiasa ader untuk aku AMIRA RAMLAN N ELLA AKMA..

HARGAILAH SEBUAH PERSAHABATAN KERANA DISEBALIKNYA TERSIMPUL SEGALA-GALANYA."Satu-satunya cara agar kita memperolehi kasih sayang, ialah jangan menuntut agar kita dicintai, tetapi mulailah memberi kasih sayang kepada orang lain tanpa mengharapkan balasan. (Dale Carnagie)

Orang yang menunjukkan kebaikan kepada anda adalah sahabat yang baik. Dan orang yang menunjukkan kesalahan anda adalah sahabat yang paling baik. (Hukamak)
Ok la cukuplah hari aku mencarut t lain kali aku mencarut lagi k...hahahha...penatnya..nak makan jap..k,sampai bertemu lagi.............................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan