horey2

WELCOME TO MY BLOG N I HOPE U HAPpy read MY story....

6/05/2011

aku bkn lesbian...

hahah...kelakarkan dengan tajuk di atas..hmmm ni lah manusia.bila kene tipu ckit terus percaya...aku pernah la citer kat sorang abg ni yang aku ni lesbia..aku cerita benda tu bukannya apa..just x nak bagi abg tu suka buat gosip pasal aku..last skali dia plak gie cerita kat sorang budak perempuan ni aku lesbian..adoiss....sori la..aku bkn lesbian..naluri dan perasaan aku masih still untuk seseorang yang bergelar lelaki ok...tu ;la kenyataan hidup aku...n bila aku dah couple ngn seseorang tu aku akn setia n jujur pada dia...aku x kan pernah buat dia terluka hingga akhir hayat dia..tu janji aku..tapi aku nak sangat dia sentiasa percaya aku.,.aku x nak lelaki yang x percaya ndan x terima aku apa adanya aku..tapi yang pasti aku bukan lesbian ok....dan aku x kan pernah main kan perasaan seorang lelaki...............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan